Tabladen

maandag 23 juli 2012

Catrice eyeshadow palette - LE Cruise Couture

Er liggen nogal wat nieuwe producten te wachten op een review, dus laat ik maar met het eerste product beginnen!
Dit keer over het palette van Catrice uit de LE Cruise Couture, ik weet dat deze LE al niet meer in de schappen ligt maar dit gloednieuwe palette moest ik gewoon reviewen voor jullie! Het is een mooi palett met opvallende kleuren. Ben benieuwd naar de swatches, jij ook? Lees verder!



Nou het palette zit in een super leuk doosje met stoere accenten (de stuurwielen, horen natuurlijk bij het thema van de LE) En ook zie je snel dat het een oogschaduw palette is.
Hihi, wat grappig, de kleuren van het doosje komen eruug overeen met de oogschaduwkleuren in het doosje! Net even ontdekt.

Dit zijn dus de kleuren in het doosje zelf:


 Echt leuke kleurtjes! Dacht ik bij mezelf toen ik dit zag ^ . Door de highlighter (middelste kleur) en de peachy kleur (rechtsonder) was ik meteen verkocht, later ook door de lichtblauwe kleur en de roze/rode kleur. De donkerblauwe kleur had er voor mij niet in gehoeven, maar mischien kan ik er nog wel een leuke look meemaken- die dan natuurlijk ook op de site komt ;).

Ook zit er een stokje/kwastje/penseeltje - hoe je het ook maar wilt noemen - in. Met aan de ene kant een gewoon oogschaduwsponje en aan de andere kant een kwastje waar je goed mee kunt blenden.
Of voor oogschaduw in de arcadeboog.

Beide kanten van de aplicator.

Okee tijd voor de swatches!


Donkerb. , Peach, Rood, Highlighter, Lichtb.

Hmmm, de pigmentatie is niet echt optimaal, maar in het echt is het toch nog wel iets beter dan op de foto.
Laten we kijken of de pigmentatie beter is als de oogschaduw nat is:

Donkerb. , Peach, Rood, Highlighter, Lichtb.

In het echt is het nu wel veel beter, jammer dat het op de foto niet echt wil lukken.....

Ik heb de kleuren op mijn oogleden geprobeerd en geloof me daar is de pigmentatie genoeg! Het zijn erg mooie kleuren die bij je ogen beter uitkomen. De moeite waard om te kopen en omdat de LE niet meer te koop is hebben sommige winkels hem in de uitverkoop bak liggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten