Tabladen

zondag 29 juli 2012

Essence-staywithme longlasting lipgloss & glossy shine lipstick

Deze lip-products liggen al even in mijn kast , maar toch nog even een review voor jullie!!
Het zijn heel verschillende producten,
lipgloss - lipstick, fel kleurtje - doorzichtig nude, glanzend - shimmers.
Zo verschillend maar allebei fijn ! Toch vind ik de lipstick fijner, om verschillende redenen. Wil je weten waarom? Lees verder ;)



oke let's begin! Ik begin met de lipstick,


Zoals je ziet een nude kleurtje met een lichte glimmer. Valt niet heel erg op, maar hij is super romig en zacht! net een Labello. Erg fijn ook voor overdag, bij een naturel look.


De lipstick zit in een mooie ,matte ,witte huls waar met glanzende witte letters Glossy Shine Lipstick Essence op staat. Erg mooi, ziet er niet bepaald cheap uit!

De kleur is trouwens: Cosnova 03 Ciao Bella.
Zo is de stick op m'n lippen:

mooi glanzend zoals je ziet, de glimmers zie je wat minder maar ze zitten er echt!

Tijd voor een swatch!




Nu gaan we naar de gloss!



Dit is een mooie donkere fuchsia kleur, volgensmij de donkerste in de reeks.
Nou de gloss is erg mooi, maar erg donker op mijn lippen! Als ik mijn mond even op een wc-papiertje dip word het wat lichter en dan is het wel weer een leuke kleur bij mijn gezicht.

De gloss zit in een leuk glazen potje/flesje met een matte , zwarte dop. Ook de letters op het flesje zijn leuk.
De kleur is goed te zien vanaf de buitenkant, wat ik altijd erg fijn vind.

Dan het kwastje!
Haha, ik moest echt lachen om het kwastje! Hij is namelijk aangepast aan de vorm van je lippen. Zo kun je er makkelijker overheen glijden, dit vind ik echter heel irritant! Het kwastje is namelijk net te groot dus komt er altijd een deel naast mijn lippen, daarom gebruik ik een lipline kwastje hiervoor dat lukt wel :P.



Deze gloss is inmiddels uitverkocht, maar er zijn nog wel kleurtjes uit deze lijn te krijgen.

Zo ziet hij eruit op mijn lippen:



Hmmm, het kleurtje lijkt hier echt veeel lichter!

De swatch:

Zo, dit komt wat beter overeen met de kleur in het echt!

De lipstick krijg het cijfer 7.0 en de lipgloss een 5.5 .

Dit was de review van vandaag, morgen weer een artikel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten