Tabladen

zondag 22 juli 2012

Nagel-look #2

Mijn eerste nail-art die ik jullie liet zien was de Nederlandse vlag met het EK.
Nu laat ik jullie mijn 2e look zien! Het is niet echt een 'art', ik heb namelijk gewoon een kleurtje gedaan met een glimmer-topping. Wil je zien hoe, wat en welke? Lees dan verder!






Deze lak is van NYC, Expert last nail polish Faithful Fuchsia 195.

Wauw, ik vind deze kleur zo mooi. Echt een donkerroze kleur, fuchsia dus!
Deze lak dekt echt heel erg goed, je hebt maar 1 dun laagje nodig. Ook geeft hij geen streperig effect. Wat wel een beetje raar is is dat hij heel soms een soort van zwarte waas geeft, echt heel erg raar. Maar dat gebeurt maar heel soms en als je er dan snel even overheen lakt is het alweer weg.
Hoe duur dit lakje is weet ik niet, ik heb hem gekregen.
Het potje vind ik erg leuk, vooral de dop waar NYC op gedrukt staat. De vorm van het flesje + dekseltje zijn echt schattig en niet cheap ofzo.

De NYC Faithful Fuchsia 195 


Even 2 foto's van mijn nagels:


Zonder flits.

Met flits.

Dan de topcoat erover heen. Dit is de topcoat die ik altijd gebruik:

Essence nail art sealing top coat

En later voegde ik nog een gouden glitter topping toe, hier een foto:


Met het flesje d'r bij:

Essence colour & go Gold Fever 94.

Nou, de laatste foto is dus het eind resultaat!

Wat vinden jullie van mijn nagelkunsten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten