Tabladen

zondag 24 juni 2012

Party-look

Hallo allemaal!
Op zondag plaats ik voortaan een look, dit keer de perfecte look voor een feestje!
Hij is niet moeilijk om te maken maar ziet er wel super uit. Ik heb een mooie blauw water-tint gebruikt, samen met een wit/zilvere shimmer als highlighter. Om het af te maken een soft- eyeliner en niet te vergeten mascara! Ik heb ervoor gekozen om niets te doen met mijn lippen, er is zooooveel keus, dat mag jij zelf invullen! Ik geef uitleg, welke producten ik gebruik en wat tips. Ik heb een filmpje gemaakt om aan jullie te laten zien hoe ik alles deed, maar het was mijn 1e DIY filmpje dussee daar moet ik nog wat aan sleutelen ;)


Als eerste laat ik eens zien wat ik allemaal heb gebruikt:

- De MNY (Maybelline New York) - My Shadow - 121A- De waterblauwe tint.
- De MNY (Maybelline New York) - My Shadow - 609 - De wit-zilver shimmer tint.
- De HEMA - Soft Eyeliner - Zwart.
- De Essence - I <3 EXTREME Volume Mascara - 38751 - Zwart - Waterproof.
- De Maybelline New York - The Falsies Volum' Express Black Drama - Zwart.
- De HEMA - Wimperkruller.
- De TCW (The Color Workshop) - Kwastenset - Black whit a little bit Brown.
- MAX (Action) - Rubberen oogschaduw kwastje.
- Wattenstokjes + wattenschijfjes (Lidl)
- Kruidvat - Cleansing Lotion.

Alle gebruikte producten- Ja, de foto is na de look gemaakt, daarom is het wattenschijfje zwart.


Nu ga ik uitleg geven over hoe je de look maakt!

Allereerst maak je je ogen goed schoon, en doe je oogschaduwbasis op.

Dan begin je met de oogschaduw, je brengt de highlighter aan , aan de buitenste hoek, onder je wenkbrauw.
Met de blauwe tint kleur je je hele ooglid in , tot de arcadeboog.

Dan blend je de twee kleuren zodat het een mooi geheel wordt. Tip: beweeg met de blauwe tint niet te veel over de highlighter heen, dan zie je die niet goed meer. Is dit wel gebeurd, breng dan nog eens de highlighter aan.

Trek een randje om je ogen met de eyeliner en breng een klein lijntje aan de buitenkant van je oog aan.

Onder je oog kun je nog wat highlighter aanbrengen, ik heb dit niet hier wordt ik namelijk snel erg bleek van!

Nu gebruik je de wimperkruller, als je wimpers genoeg krullen breng dan de Maybelline mascara aan. Deze zorgt voor lange wimpers die goed gekrult blijven. Daarnaa breng je nog wat laagjes aan met de mascara van Essence voor veel volume.


Tip: als je perongeluk bent uitgeschoten met je eyeliner of mascara, haal dit dan zo snel mogelijk weg met cleansing lotion (of gewoon oogmake-up remover). Dat gaat namelijk makkelijker dan als het al is opgedroogt.

Mijn cleansing lotion.


Nu is je feest ooglook helemaal klaar, nu nog een mooi jurkje, sleehakken en sieraden.
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, vertel maar in een reactie wat je er van vond!
Resultaat van de look:


Greetings, Lissy :)

Ps: morgen is het quote-dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten