Tabladen

dinsdag 12 juni 2012

Liquid Eyeshadow- MAX Cosmetics- Beige

Nu de beloofde review!
Het gaat om de vloeibare oogschaduw van MAX uit de action. Ik weet dat je van de action make-up niet zo veel kan verwachten maar ik was zoo benieuwd naar deze oogschaduw! En nu heb ik hem eindelijk in mijn bezit. Ik heb de kleuren roze en beige. Benieuwd of het wat is? Lees dan verder.

Nou ik begin met de kleur beige.
Het potje heeft een parelmoeren dop. Ik vind hem er niet cheap uitzien op het plaatje, maar in het echt valt het wel op dat de dop van dat goedkope plastic is.

Voor je de oogschaduw kunt gebruiken moet je best wel hard schudden, alle glimmers en kleur zit onderin namelijk.
Als je dat eenmaal hebt gedaan kun je hem gebruiken,
nou het eerste wat me opvalt als ik de dop open draai is dat hij zooo slecht open gaat! Je moet echt hard trekken en dan vliegen er allemaal druppels door de lucht, niet echt ideaal dus......  Maar goed als je alles hebt op geruimd ;) kun je hem op doen, en dat wil best goed. Er zit meteen veel aan het kwastje dus nog een keer alles opnieuw opruimen hoeft niet ;).


De kleur is erg mooi, met veel shimmers. Leuk voor een avondje uit , maar voor overdag (voor mij dan ) veel te gewaagd. Als de oogschaduw er een tijdje opzit droogt hij op en word het heel droog, je ooglid word er ook heel droog van maar de kleur is mooi en blijft lang zitten. Het voelt wel een beetje raar is het is opgedroogt maar na een kwartiertje voel je dat niet meer.

Nu eens kijken hoe het met de pigementatie zit;




Wow! De kleur lijkt hier wel oranje! Maar het is veel lichter en zachter op mijn huid. Je ziet de vele shimmers wel zitten, normaal vind ik dat zo barbie-achtig maar nu niet. Het ziet er gewoon lekker feestelijk uit! Perfect voor een EK-wedstrijd ;)
Nou ja hij pigmenteert goed, nu eens zien of dat ook zo is op mijn oogleden.









De kleur ziet er goed uit! Nouja op de foto niet echt, maar in het echt wel.







Dit was best wel een lang artikel, ik denk dat ik de roze kleur morgen review, samen met mijn 2e nagellook voor het EK :)


2 opmerkingen:

  1. Hey, ik heb pasgeleden ook deze oogschaduw gekocht, maar dan in de kleuren zilver en donkerzilver. Ik vind het erg fijne oogschaduw. Inderdaad voelt het een beetje raar en droog op je oogleden als het opgedroogd is, maar het blijft wel erg lang zitten en het ziet er mooi uit.
    Ik wil er echt meer van deze oogschaduws! Misschien ook wel in die kleuren die jij hebt.

    P.S. Kan ik jou ergens volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hooi!

    Deze oogschaduws zijn idd erg mooi en ook nog 's lekker goedkoop.
    Vanaf nu kun je me volgen, kijk maar eens onder de categorieën!
    Groetjes Lissy.

    BeantwoordenVerwijderen