Tabladen

zondag 24 juni 2012

Pallet- TCW- The Color Workshop

vandaag een review van het palet van TWC!
Het is een kleurrijk palet met 12 lipgloss kleuren en 12 oogschaduw kleuren.
Ik ga jullie de swatches laten zien en jullie veel vertellen over het pallet!
Dussss benieuwd? Lees dan verder!


Het is een mooi en groot pallet, met veel kleuren.
De doos is zwart met gouden letters (TCW THE COLOR WORKSHOP)
Door doorzichtige ronde glaasjes kun je de kleuren bewonderen. Ik vind het een stevige en mooie omhulsing, ziet er zeker niet cheap uit! De doos gaat makkelijk open, en dan tref ik in de binnenkant van de deksel een langwerpig spiegeltje aan, werkt wel maar ik gebruik hem nooit. Hij is namelijk niet breed gnoeg. Ook zie ik een vakje met het 2 in 1 penseeltje , aan de ene kant zit een oogschaduw kwast en aan de andere kant een dunne lipgloss kwast. Nu ga ik kijken naar de make-up zelf,
je ziet aan de linkerkant 12 glossjes met vrolijke en vrouwelijke kleurtjes. Aan de rechterkant 12 oogschaduws die donkere maar ook lichte kleuren bevatten. In sommige oogschaduws zitten shimmers, andere zijn lekker mat.

Hier de swatches:

Bovenste rij, van links naar rechts.

















Eerste 3 zijn lipglosses, laatste 3 zijn oogschaduws

Okee, het is echt moeilijk te zien! In het echt zijn de kleur al licht op de foto dus al helemaal!
Nou de pigmentatie is net echt supergoed. Maar in de doos ziet het er echt veelbelovend uit. De kleuren zijn wel erg mooi maar je moet echt wel 4 lagen gebruiken wil je het mooi hebben. Mischien werken ze nat beter?

2e rij, van links naar rechts.

















Eerste 3 zijn lipglosses, laatste 3 zijn oogschaduws


Dit lijkt al beter! Vooral de peachy lipgloss en de blauwe oogschaduw zijn echte favo's.
In ieder geval zijn deze pigmentatie's wel goed!

Nu door naar de 3e rij, van links naar rechts.

 















Eerste 3 zijn lipglosses, laatste 3 zijn oogschaduws

Deze oogschaduws zijn aan de lichte kant, ideaal voor een naturel look!(komt vast nog wel een artikel van ;))
De lipglosses daar in tegen zijn lekker vrolijk en fel!
Vooral de eerste is een echte kersenkleur.
Suuuuuper voor de zomer.

Nu de laatste rij.

















Eerste 3 zijn lipglosses, laatste 3 zijn oogschaduws

Ook over deze kleuren ben ik tevreden!

Al met al is het een mooi pallet waar je vele looks mee kunt maken, die ik ook zeker nog ga laten zien aan jullie. Hoe duur het was weet ik niet, ik heb hem gekregen. Ik heb trouwens ook nog een mini palletje van dit merk, ook erg leuk. Komt nog weleens een review over hoor!
Wat vinden jullie van dit pallet?
Groetjes mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten