Tabladen

zondag 10 juni 2012

Mijn nagel-look voor het EK!

Ookal heeft Nederland de eerste EK-wedstrijd niet gewonnen,
ik wilde hier toch even mijn nagel-look voor het EK laten zien!
Wil je weten hoe ik deze look heb gemaakt en meer foto's zien?
Klik dan op lees verder!
 Hoe je de look maakt is eigenlijk heel simpel. Je begint bovenaan met een rand rood. Als hij iets te breed is maakt het niet uit, je lakt de wit er toch overheen. Nouja zoals ik al zei; dan een rand wit. Let op! De wit heeft waarschijnlijk wel 3 lagen nodig, tenminste als het zo'n half doorzichtige wit is. En je raad het al; nu alles opvullen met blauw. Als je op je vinger lakt: maakt niet uit, dit kun je zo weghalen met een wattenstokje + wat nagellak remover. Nu 2 lagen topcoat en klaar is je rood-wit-blauw nagel!
Zo simpel maar het ziet er toch ook zo feestelijk uit!
Voor de EK-wedstrijd van aan komende woensdag (Nederland-Duitsland) doe ik een glimmend oranje lakje op van Manhattan. Ook dat laat ik nog zien met foto's en al!
Hier nog wat kliekjes van de Nederlandse vlag:



1 opmerking:

  1. Haha, je kunt wel zien dat de rechterkant beter is gelukt dan de linkerkant.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen