Tabladen

maandag 11 juni 2012

Info over de blog

Door tijdnood heb ik niet het artikel geschreven wat ik vandaag wilde gaan schrijven....
Toch wilde ik iets hebben, alles beter dan niets! Nouja ik moest toch nog wat dingetjes over de site mededelen dus dat lijkt me nu het goede moment ;) Benieuwd? Lees dan verder.




1. Elke dag een artikel. Op vrijdag een soort van weekverslag over Lente & Fleur (mijn konijnen) MET plaatjes ;) Nu wou ik elke maandag een paar leuke quotes  als artikel doen, omdat ik dan niet de tijd heb om een uitgebreid artikel te schrijven. Nou dat was het eerste.

2. Ik zie dat er elke dag wel veel mensen op mijn blog kijken (aan de pageviews) maar als je mijn blog leuk vind zou je me echt kunnen helpen door mijn blog te followen. Dan weet ik of mijn blog goed is of ik er wat aan moet veranderen.

3. Tips en comments zijn altijd welkom! Graag zelfs, zo kan ik mijn blog verbeteren. Morgen maak ik een tablad met contact aan, daar zul je een email-adres vinden waar je je vragen kunt stellen. Mischien weet je nog wel iets leuks om over te schrijven of kan ik een artikel aan jouw blog wijden! Alles kan in overleg!

4. Ik maak ook nog een tablad met info over mij en de site aan met allemaal weetjes en de regels enzo
(over copyright etc. omdat ik alle foto's zelf maak (anders staat de bron er bij vermeld!!!))

Nou dat was het wel zo'n beetje.
Morgen weer een nieuw artikel en dat wordt een review.

kusjes, Lissy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten