Tabladen

zondag 10 juni 2012

Mijn top 10 apps

Hooi!
woow, wat heb ik al lang niet meer geschreven zeg. Sorry, sorry & sorry, de enigste reden die ik heb :
TE DRUK..... I know flauwe smoes maar het is gewoon de waarheid! Ik heb de laatste tijd altijd wat te doen. Maar nu weer vol aan de bak met deze blog! De laatste x dat ik heb geschreven was het super mooi weer maar nu....... maar ik wijk van het onderwerp af. In dit artikel wil ik mijn favoriete apps laten zien aan jullie! Benieuwd? Lees dan verder.


1. Met stip op nummer één: Instagram!
Nouja veel hoef ik hierover niet te vertellen, de meesten van jullie hebben deze app waarschijnlijk toch al op hun phone! Je kunt er foto's mee maken en dan heel makkelijk bewerken, werkt super!
Gratis te downloaden in de appstore.













2. Hotmail! Weet je hoe handig het is om onderweg je mail te kunnen checken? Nou, heel erg! Dus snel downloaden zou ik zeggen. Voor degenen die echt geen idee hebben wat dit is: Je mailbox op je telefoon.
Gratis te downloaden in de appstore.













3. rtl XL. Hiermee kun je alles terug kijken van de rtl zenders. Vooral handig voor GTST-liefhebbers zoals ik! Ik mis nog weleens een aflevering en als ik m'n laptop niet bij de hand heb gebruik ik gewoon even deze gratis app, prima beeld/geluid en loopt niet vast!
Gratis te downloaden in de appstore.













4. Gratis 'sms-en' nouja chatten dan, wie wil dat nou niet? Er zijn wat roddels geweest over dat de berichtjes 5 of 10 cent per stuk gingen kosten maar die waren gelukkig allemaal fake! Je moet wel een smartphone hebben voor deze app , maarja dat is bij iedere app zo. Het gaat ook veel sneller dan een sms en het bespaart je behoorlijk wat op je telefoonrekening.
Gratis te downloaden in de appstore.













5. Twitter! Over de app ga ik niets vertellen, die kent vrijwel iedereen. Hij staat zo laag in mn top 10 omdat ik eigenlijk niet zo veel tweet.......
Gratis te downloaden in de appstore.

6. Papi. Dit is dat schattige rode balletje die in heel veel spelletjes speelt. Altijd leuk als je je verveelt, vooral ook omdat er zoveel verschillende spelletjes en versies van zijn.
Gratis te downloaden in de appstore.

7. Fruit ninja! Ook zo'n spelletje waar je niet mee kan stoppen. En ook tegen verveling! Er staan verschillende soorten op die je kan doen. Het is simpel: je moet gewoon je vinger door het fruit slicen , zo snij je hem door en daar verdien je de punten mee. Verslavend!
Gratis te dowloaden in de appstore.

8. Wordfeud. De oude bekende scrabble maar nu in vernieuwde vorm. Je kunt hem random een speler laten uit kiezen, waar je ook nog mee kan chatten!
Gratis te downoaden in de appstore.

9. Draw something. Ook deze is bekend bij velen van jullie. Het is moeilijk uit te leggen maar zo super leuk! Je kan het spel zo lang laten duren als je zelf wilt. Je zoekt 1 van de 3 woorden uit, probeert het te tekenen en de ander moet het woord raden. Zo dat heb ik even makkelijk uitgelegd!
Gratis te downloaden in de appstore.

10. Hyves. Hier geef ik ook geen uitleg over, hyves is zo bekend volgensmij staat dat inmiddels zelfs in het woordenboek. Hij staat op 10 omdat ik er bijna nooit meer op zit mijn motto is dan ook:
less Hyves more Twitter.
Gratis te downloaden in de appstore.

Zo. Dat was mijn top 10 apps. Het valt je mischien op dat alle apps gratis zijn, dat komt omdat ik het zonde vind mijn geld er aan te verspillen en er zijn genoeg betaalde apps die een gratis versie maken die iets minder uitgebreid is. Nou dat vind ik genoeg voor mij! Ik hoop dat je er wat aan hebt, en hierdoor nog wat nieuwe apps bent tegen gekomen.
Tot de volgende keer! (en ik ga er voor zorgen dat dat morgen al is!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten