Tabladen

dinsdag 24 april 2012

Mijn nagellak stash

Dat ik veel nagellak heb kunnen jullie zo ook wel raden, ik ga natuurlijk geen post maken over mijn nagel stash van 4 lakjes. Hihi.
Maar wat nog veel leuker is om te weten is welke merken ik heb, welke kleurtjes, wat ik er van vind en of ik ze vaak draag.  Nouja als je dat graag wilt weten lees dan verder!
laat ik meteen beginnen met de eerste 5 lakjes!


Dit zijn de 5 lakjes die een begin maakten van mijn verzameling nagellak!
Van links naar rechts zie je de:
Miss Sporty - Twinkle Shine 5
het is een mooi roze lakje met glitters,
ik draag het niet meer maar mijn zusje vindt 'm geweldig =)
Miss Sporty - Lasting Colour 12
Een fel roze lakje, dat lekker lakt.
Casuelle Manicure Set
Deze 3 kleurtjes heb ik gekocht in een set;
een manicure set, er zat ook een vijl, nagelknipper, bokkepootje , nagelriemcrème etc bij.
De set komt van de Intertoys en kostte maar 4 euro,
nou ze geven tenminste waar voor je geld ,want ze lakken dus echt niet lekker!

Haha dit zijn mijn make-up koffer lakjes.
Ze zijn niet erg goed, maar de kleuren van de laatste 2 vind ik echt erg mooi!
Ik kan er niet veel over vertellen omdat ik ze eigenlijk nooit draag.

Dit zijn mijn HEMA lakjes,
low budget maar wel fijn in gebruik en mooi!
HEMA Nailpolish
Fijn in gebruik, eigenlijk een topcoat met glitters.
Ik heb deze eigenlijk gekocht om hem over een basic kleurtje te lakken,
maar zonder iets er onder is hij ook erg mooi!
HEMA Nailpolish
Nog rozer dan bubble-gum,
dat is het enige wat ik erover kan zeggen!
Leuk kleurtje voor in de zomer.
HEMA Nailpolish
Dit is een vrij nieuw lakje van mij,
maar inmiddels lijkt hij wat oud omdat ik bijna elke week 2/3 lakjes bijkoop.
Hij is een beetje parelmoer achtig,
met veel verschillende kleurtjes,
echt een topper voor alle seizoenen!
HEMA Nailpolish
Ik vind hem wat te donker,
en ik heb niet echt veel outfits waar die kleur paars bij past,
er zitten zilveren glimmers in, wat hem dan wel weer opvrolijkt.
Nu mijn Catrice lakjes!
Catrice - 120 Plum Play With Me
Een mooie donkere kleur paars, intens , stijlvol , makkelijk om te lakken.
Catrice - 110 Poison Me, Poison You!
Erg donkere kleur paars, hij glimt erg,
hij heeft een hoog gloss-gehalte.
Catrice - 240 Sold Out For Ever
Mooie groene-kleur ,
leuk voor in de lente/ herfst of winter.
In de zomer is hij mischien wat te droevig.
Mijn Maybelline New-York lakjes
MNY My VARNISH
Gewoon een simpele, witte kleur.
Voor bijwoorbeeld French-Manicure of een naturel-look.
LET OP: heeft zeker 4 lagen nodig, 
anders erg onduidelijk!
MNY My VARNISH
Mooi paars kleurtje, 
geschikt voor alle seizoenen! 
MNY My VARNISH
Leuk blauw kleurtje ,
ook weer voor alle seizoenen.
Deze lak heeft een laag gloss-gehalte.
MNY My VARNISH
leuk als topcoat,
heeft niet echt een kleurtje.
Gewoon topcoat met glimmers.
MNY My VARNISH
  Ik wou een zwarte en dacht dat deze zwart was dus kocht ik hem,
later bleek het heeeeeel donker paars te zijn!
Op de foto zie je duidelijker dat het paars is dan in het echt
MNY My VARNISH
Toen ik hem voor het eerst op deed,
deed ik er boven een wit lijntje:
French Manicure,
het leek toen net plas, echt lelijk!
Maar zonder dat lijntje is het een echte favo van mij.
Lekker knallend, precies wat we nodig hebben deze zomer!

                                  
Vanalles wat lakjes!
Essence Nail Art Twins 2
Mooie fuchsia lak met eruug grote glimmers erin,
to much voor overdag , maar voor een feestje een echte topper!
Wild & More 38
Een intens rode kleur, leuk voor de winter of op een feest.
Effect Nails
Deze werkt de eerste weken goed, maar gaad daarna klonteren en opdrogen,
geen aanrader dus!

Dit was deel 1!
Ik hoop dat jullie het mooi vonden,
ooit komt er een deel 2, morgen eerst weer een review!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten