Tabladen

vrijdag 27 april 2012

Essence-glossy lipbalm-cherry kiss

Er was iets fout gegaan, vandaar dat ik woensdag en donderdag niets geplaatst heb! Om het een beetje in halen heb ik besloten om vandaag 3 artikelen te plaatsen.
Hier de eerste review over de budget-topper Essence-New-GlossyLipbalm-CherryKiss-13.
Of dit ook een echte topper is lees je hier!


Dit is dus echt mijn budget-topper van de week! Hij was namelijk maar 1 euro!
ik kan er natuurlijk niet heel veel van verwachten, maar toch ben ik wel nieuwschierig naar de geur, smaak etc!


Nou laat ik maar meteen beginnen.
Het is een zachte gloss, met heel weinig shimmers.
Hij is best wel plakkerig, dat is jammer.

De verpakking is leuk, erg fruitig.
Hij ruikt en smaakt ook erg fruitig!
Echt naar kersen.

Hij geeft je lippen een mooie glans en een iets rode gloed.
Ik ben er tevreden mee!
Als je ooit in de kruidvat bent;
het is een mooie meepakker,
en er zijn nog veel meel kleurtjes met veel verschillende smaakjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten