Tabladen

vrijdag 4 mei 2012

Kruidvat Masker Fruity Cocktail

Zonet heb ik samen met een vriendin het fruity-cocktail masker gekocht dat sinds een paar daagjes in de schappen ligt! Het was erg goedkoop: maar 99 cent , en het waren er 2. Ben je net zo benieuwd als mij of dit wat is? Lees dan verder.

''Door de heerlijke geuren van granaatappel, cranberry en bosbessen waan je jezelf direct in een heerlijk beauty-resort. Reinigt de huid op zachte wijze. De huid voelt schoon en fris aan.'' Aldus Kruidvat. Ook stond er op het masker dat hij zorgt voor een gezonde en stralende huid. Nu ik het zo lees word ik wel heeuul nieuwschierig!


Het is een peel off masker, dat betekend dat het masker wat harder en 1 geheel wordt zodat je hem er makkelijk af kan trekken. Zo neem je ook meteen onzuiverheden mee. Romige maskers vind ik wat fijner, daarmee heb ik niet het gevoel dat mijn poriën worden dichtgestopt. Maar soms heb ik ook wel eens zin in peel off :)

Nou de buitenkant is erg fris en fruitig (bij dit soort verpakkingen heb ik de hele tijd de neiging om er in te knijpen, hihi). Je hebt snel door dat het om een fruit masker gaat , dat het om een peel off masker gaat en welke fruitsoorten erin zitten. Ook erg fijn is dat er op de achterkant niet zoveel tekst staat maar gewoon lekker wat korte zinnetjes, dat maakt een verpakking ook meteen wat vrolijker! Een groot pluspunt is dat je het zakje in tweeen kan scheuren, het zijn namelijk 2 maskertjes, en alweer: zoo goedkoop!



De gebruiksaanwijzing: ''Na het reinigen van de huid een dunne laag gelijkmatig op de gezichtshuid aanbrengen. Vermijd de gevoelige huid rond de ogen en mond. Na 10-15 minuten het masker van de boven- en zijkanten voorzichtig naar het midden van de huid trekken. Eventuele resten kunnen met lauwwarm water verwijderd worden''.

Ik moet echt even er bij zeggen dat het masker NIET lekker ruikt.Wel jammer, ik had namelijk verwacht dat hij erg lekker fuitig zou ruiken. Het ruikt een beetje chemisch achtig. Even wennen, maar na een tijdje is dat weg.

Nu ik het masker heb opgesmeerd, vind ik 'm wel een beetje plakken. Maar hij moet natuurlijk nog opdrogen! Er zit zeker genoeg in een zakje voor een royale laag op je gezicht. Zo, nu hij is opgedroogt voelt het al een stuk beter! Het masker prikt niet, hier ben ik erg blij mee , omdat mijn huid normaal gaat prikken van maskertjes met fruitzuren. Na een tijdje kun je voorzichtig wat gaan trekken aan het maskertje. Je hoort hem er makkelijk van af te kunnen trekken, maar bij mij waren het allemaal losse velletjes. Ik kreeg het er niet heel makkelijk vanaf, ook niet met warm water. Ik heb net zolang over mijn gezicht gewreven tot er alleen nog een paar velletjes over waren die ik er zo van af kon spoelen!

Nou mijn gezicht is wel lekker zacht, maar of het ook werkt om onzuiverheden weg te krijgen weet ik niet. Dat komt omdat ik het masker er niet af heb kunnen trekken. Ik ga nog wel een xtje de andere helft van het masker proberen en dan langer laten zitten, kijken of het dan wel een echte peel off word! Ook zijn er nog de varianten chocolade en aardbeien, maar dit zijn geen peel off maskers. Natuurlijk ga ik die ook nog eens voor jullie reviewen!

2 opmerkingen: