Tabladen

zaterdag 21 april 2012

Budget-item: Hema scrub cream

Vandaag heb ik een review voor jullie over mijn nieuwe budget-item : de scrub cream van de Hema!
Benieuwd of dit mijn huidverzorgings-stash verijkt? Of dat ik het echt niet nog een x ga kopen??
Lees dan verder!



De scrub-cream heb ik een paar dagen geleden gekocht, omdat ik nog geen goede gezichtsscrub in mijn stash heb. Ik vond deze, en mooi meegenomen: het is een budget artikel! Vandaag ga ik hem proberen en ja; daar moest natuurlijk een review van komen!

Deze informatie geeft de Hema over het product:
''Scrubcreme voor het gezicht.
Verwijdert dode huidcellen en maakt de huid weer zacht en glad.''
Nou, ik ben benieuwd of de Hema mijn verwachtingen waar maakt!

Het gezicht en de handen vochtig maken . GEDAAN
Beetje crème in de handjes doen. GEDAAN
Verdeel de crème over het gezicht. GEDAAN
Masseer met licht draaiende bewegingen over de huid. GEDAAN
Goed afspoelen met lauwwarm water. GEDAAN

ARGHH mijn gezicht is rood, en ik moet zometeen nog op visite!
TIP: ga geen crèmes, scrubs weet ik wat allemaal voor spul op je gezicht doen voor je weggaat!

Even terugkomend op de scrub:
Het werkt opzich wel, ik heb geen velletjes meer (die ik bijna niet had maar goed alle beetjes helpen)
Je krijgt het er niet goed af.
Het voelt best ruw op je gezicht door de korrels die er in zitten.

Dus dit is mijn beste product niet, maar als ik wat meer tijd heb ga ik hem zeker nog eens opnieuw gebruiken, omdat mijn gezicht nu wel lekker ruikt en zacht is!
Op zich maakt het niet zoveel uit dat het niet super fantastisch is, want hij was maar 2/3 euro.

Ik geef dit product een 7!

2 opmerkingen:

  1. Heeii,

    Leuk product. Alleen jammer dat het er bijna niet af wou...

    Xxx een klasgenootje Jwz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hooi ik ken je niet maar idd jammer! haha nee Jwz dat ik je wel ken ;)
      xxxx

      Verwijderen